Trajnostna politika
Prvenstveno je naš cilj povečati zavedanje, postati del trajnostnih praks in tesneje sodelovati s trajnostnimi dobavitelji v okviru različnih sektorjev naše branže. Posamezna načela, ki se nanašajo na ključne vsebine, so:
Notranje socialno in okoljsko upravljanje
Zavezani smo politikam, ki sledijo naslednjim načelom:
- Zaposleni prejmejo uradno pogodbo, kjer so natančno opredeljene obveznosti/naloge, pravice, vključno s prostimi dnevi, višino osebnega dohodka, delovni čas in možnost prenehanja pogodbe v določenem časovnem obdobju.
- Vsem zaposlenim zagotavljamo zakonsko opredeljeno minimalno plačo oziroma višjo, odvisno od delovnih obveznosti in vsebine dela.
- Ponujamo nadomestilo za nadurno delo in zdravstveno zavarovanje, kot je zakonsko zahtevano.
- Razvijamo interno komunikacijo, kjer zaposleni prosto izražajo svoje predloge, pritožbe, zaskrbljenost in zadovoljstvo v povezavi s podjetjem.
- Zagotavljamo varno delovno okolje, kjer so na voljo paketi prve pomoči in gasilni aparati redno pregledani. Skladno z zakonom 1x letno izvajamo trening požarne varnosti z vsemi zaposlenimi.
- Ponujamo enake možnosti vsem delavcem (študentje, invalidne osebe, različne strarosti, nacionalnosti) in dostop do razpoložljivih virov (nagrade, izobraževanja), odvisno od obsega dela.
V zvezi z notranjim okoljem, smo zavezani načelu “Zmanjšaj, ponovno uporabi, recikliraj” in izvajamo sledeče:
- Zmanjšanje enkratne uporabe plastike na vsaj 50% v pisarni. S seboj prinašamo lastne steklenice, jedilni pribor kjerkoli se nahajamo.
- Zmanjšanje bio odpadkov v pisarni: prinesi svojo hrano in pijačo in odpadke odnesi domov. Goste povabi na pijačo v sosednji bar in tako zmanjšaj bio odpadke za vsaj 50%.
- Zmanjšanje porabe energije, predvsem elektrike in vode z izbiro energetsko učinkovitih modelov za tiskalnik, LP etc. Klimatske naprave, grelniki in svetila so ugasnjena po končanem delovniku. Izvajamo tudi delo od doma nekaj dni na teden za vse zaposlene. Do sredine 2022 planiramo vsaj 20%-30% zmanjšanje porabe energije v pisarni.
- Zmanjšanje porabe papirja, promocijskih materialov in nadomestitev z digitalnimi oblikami.
- Zmanjšanje porabe embalaže za spominke in pri nakupu pisarniškega materiala.
- Recikliranje papirja, dvostranska uporaba papirja ali uporaba bele strani papirja v druge namene.
- Recikliranje odpadkov s primernim ločevanjem, pri čemer sledimo napotkom vlade in si postavimo kvantitativne cilje.
- Zbiranje in recikliranje porabljenih baterij.
- Komuniciranje z lastnikom prostora glede porabe vode in energije in podajanje predlogov za alternativne vire energije, nameščanje opreme za varčevanje z vodo, kjer je možno.
- Vzpodbujanje zaposlenih, da se vozijo skupaj na delo ali uporabljajo javni prevoz, medtem ko zaposleni, ki živijo v drugih krajih, delajo od doma. S to prakso bomo nadaljevali tudi po končanju pandemije.
- Redno obveščanje o novostih glede trajnostnih načel z rednim izobraževanjem zaposlenih.
- Vzpodbujanje sodelovanja na trajnostnih delavnicah, seminarjih, prostovoljnega dela, ki ga organizira nacionalni organ v obliki izobraževanja.
- Prevzemanje vloge v projektih, ki pomagajo promovirati, izobraževati in spodbujati trajnostne prakse na ravni skupnosti.
Veriga dobaviteljev:
- Uporaba avtov z nizko vrednostjo emisij in vključevanje trajnostnih prevoznih sredstev kot del našega sestavljenega produkta kadarkoli je to mogoče.
- Oblikovanje produktov, ki upoštevajo trajnostne koncepte, vključujejo alternativne oblike transporta, vodenja, namestitev etc.
- Sodelovanje z namestitvenimi enotami, ki se zavedajo trajnostnih konceptov, povezanih z okoljem, socialo, človekovimi pravicami, mednarodno prepoznavnostjo in Travelife certificatom. Predvsem politika zavračanja otroške delovne sile in seksualnega izkoriščanja v turizmu morajo biti pod nadzorom in spoštovane in pisno opredeljene.
- Prioriteta gre lokalnim dobaviteljem, s čimer zavarujemo kulturo, dediščino in vzpodbujamo uporabo lokalnih sestavin etc.
- Vključevanje lokalnih vodnikov, umetnikov, rokodelcev kot del sestavljenega produkta.
Destinacije:
- Kjerkoli je možno, izberemo znamenitosti, ki imajo naravni, kulturni ali zgodovinski pomen.
- Izgibamo se masivnim turističnim destinacijam in ponudimo alternativne predloge, ki upoštevajo trajnostna načela.
- Prevzemamo iniciativo za sodelovanje s partnerji na nacionalnem/lokalnem nivoju in s tem vplivamo na povečanje zavedanja o razvoju trajnostnega turizma.
- Poskrbimo za pravilno informacijo glede spominkov in ne priporočamo tistih, ki so narejeni iz ogroženih vrst (seznam flore in faune CITES), in upoštevamo priporočila EU.
Odnosi s potniki:
Pred samo rezervacijo, smo zavezani k:
- Posredovanju jasne informacije glede ponudbe – vključene storitve in brez dodatnih stroškov.
- Zagotavljanju, da so osebni podatki skrbno zavarovani v samem procesu komunikacije.
- Posredovanju pomembnih informacij glede izbrane destinacije, kodeksu ravnanja (socialno/naravno/kulturno), individualnih zdravstvenih in varnostnih pogojev.
- Posredovanju alternativnih predlogov kadarkoli so na voljo glede namestitev, lokalnega transporta, restavracij etc.
V času dopustovanja zagotavljamo naslednje:
- Lokalni vodniki/ spremljevalci komunicirajo o vseh povezanih trajnostnih načelih skladno z našo politiko o komuniciranju, ampak se ne omejujo na to.
- Potniki se zavedajo pravil kodeksa ravnanj in obnašanja v času njihovih ogledov.
- Potniki in lokalni vodniki so obveščeni glede kontaktov v nujnih primerih in da naša odgovorna oseba in ostalo osebje v pisarni sledijo navodilom in pravočasno ukrepajo v nujnih primerih.
Po dopustovanju postopamo na naslednji način:
- Spremljamo in merimo zadovoljstvo gostov in reklamacije v skladu z vzpostavljenimi postopki.
- Obvestimo dobavitelje, lokalne vodnike o pozitivnih ali negativnih komentarjih in predlogih.
- Obdelamo pohvale in reklamacije z namenom izboljšanja storitev, nadaljnim vključevanjem dobaviteljev in elementov pri oblikovanju produktov.